23. září 2005dance - step
1. |
mambo přes roh stepu / P |
posunu se na levou stranu stepu, ale opět čelem ke stepu (k mé osobě je step vertikálně) |
1-4 |
volně |
pivot / P |
klasický |
5-8 |
|
2 kroky po stepu a dolů před step (domů) /P |
vracím se zpět (step horizontálně) |
9-12 |
|
double lift / P |
1 s výskokem, 2 klasicky |
13-18 |
1 vzpažit, 2 upažit |
2x stomp single |
1 na stepu a zadním překřížením přejdu za step, 2 na zemi za stepem |
19-24 |
volně |
2x baisic |
1 turn 180° zpět před step (domů), 2 klasicky |
25-32 |
1 volně , 2 kruh |
|
2. |
to celé opakuj od levé nohy |
|
|
|
|
3. |
2 kroky diagonálně přes step P/L |
první na levou stranu stepu, druhý na zem |
1-2 |
volně |
2 kroky na zemi turn o 180° P/L |
otočím se čelem ke stepu ( točím směrem za levým ramenem - ven ) |
3-4 |
|
opakuji 2 kroky přes step P/L |
první na levou stranu stepu , druhý na zem |
5-6 |
|
2 kroky na zemi turn o 180° P/L |
otočím čelem ke stepu - vrátila jsem se zpět (domů) ( opět točím ven za levým ramenem ) |
7-8 |
|
RPT knne up |
prvním otočím o 180°,a posledním vrátím zpět |
9-16 |
|
4x step kick |
do čtverce (box) |
16-32 |
|
|
4. |
to celé opakuj od levé nohy |
|
|
|
|
RPT knne up muhu změnit na 4 kolena a tím páde mohu změnit i 4x step kick box tak ,že po prvním kicku zrychlím stredl march (step mezi nohama ) ze dvou dob na jednu dobu. po druhém kicku sestoupím za step klasicky na dvě doby, po třetím kicku opět zrychlím strédl march a konečně po čtvrtém kicku opět klasicky sejdu před step. Vykouzlím tím jednoduchým způsobem crosfázi.
Doporučuji naučit 4 kolena + 4x step kick box klasicky i když mimo hudbu - zbytek došlapu - a poté zrychlit strédl.
Z RPT knne up samozřejmě mohu udělat i něco jiného (např. knne up na step, side to side ze stepu dolů, salza zášlap a knne up zpět .samozřejmě se musím trefit do dob. KAŽDÝ MÁ JINÝ VKUS A KAŽDÝ SI SESTAVU MUSÍ UŠIT NA SVÉ TĚLO. TAK HURÁ DOTOHO. | Autor: Artep | <-- náhled choreografie |  |
|
| Upozornění | | Zveřejněním choreografií chceme pomoci cvičitelkám aerobiku, trochu je inspirovat různými prvky a vazbami. Doufáme, že je nikdo nechápe jako cvičební plán a nedochází k jejich přesnému 'kopírování'. Děkujeme |
|
|
|