Nastavit jako výchozí stránku (HomePage) Uložit mezi oblíbené stránky (Favorites)

novinky
akce
články
výživa
listárna
choreografie
hudba
odkazy
inzerce
obchod
fitcentra
soutěže

registrace

info
 
Google
pagerank
3D FITNESS Smart Fitness Academy Praha Daniel Muller FACE CZECH ACADEMY


uživatelské jméno
heslo

zapomněli
jste heslo?
články
28. únor 2002
diskuze

Wellness program v CASRI

Vědecké a servisní pracoviště tělesné výchovy a sportu CASRI Praha provádí program diagnostiky WELLNESS
celý článek --->čtenost článku: Počet zobrazení: 12131
25. únor 2002
diskuze (2)

Posilování břišních svalů

Nejlepším cvikem na břišní svaly jsou zkracovačky. Tento cvik však břišní svaly jen posiluje, ale neodstraní tělesný tuk, který je překrývá. Pouze redukcí tuku, založenou na kadiovaskulárním cvičení (běh, jízda na kole) a omezení jídla....
Autor: Katka
celý článek --->čtenost článku: Počet zobrazení: 52594
22. únor 2002
diskuze

Poprvé v posilovně

Cvičení v posilovně je ideálním doplněním aerobních aktivit. Jen se ho nebát a jít do toho! Článek pro ty, kteří s posilovnou začínají a chtějí vědět, co je čeká a na co si dát pozor.
celý článek --->čtenost článku: Počet zobrazení: 22188
5. únor 2002
diskuze (3)

Svaly dolní končetiny

Nabízíme Vám malý anatomický občasník, který se bude zabývat stavbou a funkcí svalů. Doufáme, že Vám tímto poskytneme alespoň malou inspiraci, a že znalosti o uložení a funkcích svalů lidského těla napomohou lepšímu provedení cviků
celý článek --->čtenost článku: Počet zobrazení: 21687
17. leden 2002
diskuze

Dýchýní při posilování břišních svalů

Pro posilování břišních svalů se většinou soustředíme na výdech během kontrakce - stažení svalu, a při relaxaci - uvolnění - se nadechujeme. Výdech během kontrakce však snižuje tenzi (napětí) svalu v oblasti
celý článek --->čtenost článku: Počet zobrazení: 15303
7. leden 2002
diskuze

ZDRAVÉ HUBNUTÍ

Článek o nejdůležitých pravidlech zdravého hubnutí
celý článek --->čtenost článku: Počet zobrazení: 27265
1. prosinec 2001
diskuze (1)

Několik cviků s overbally

Připravili jsme pro vás několik posilovacích a protahovacích cviků s overballem
celý článek --->čtenost článku: Počet zobrazení: 38107
1. prosinec 2001
diskuze
Tisk

Cvičení s overbally


Overball je cvičební pomůcka, která se používá v oblasti rehabilitace a fyzioterapie již delší dobu, ale do fitnesscenter a povědomí aerobikových instruktorů se dostala poměrně nedávno.
S tímto malým, lehkým, nafukovacím, pružným míčkem lze provádět opravdu širokou škálu posilovacích, protahovacích a vyrovnávacích cviků, které můžete cvičit nejen doma, ale také je zařadit do lekcí cvičení při posilování a závěrečném strečinku.
Při cvičení s balančními pomůckami, jako je také overball, dochází k zapojování hlubokého stabilizačního svalového systému - dna pánevního, šíjových svalů, hlubokých ohýbačů krku a hlubokých svalů zádových, které spolu s břišním svalstvem fixují páteř.
Protože při denním pohybu namáháme hlavně svaly povrchové, často není náš hluboký stabilizační svalový systém dostatečně zapojován a je málo vyvinutý, nedrží správně páteř a my ji pak často přetěžujeme. Cvičení s overbally s využíváním “balancování” a zapojování hlubokých svalů odstraňuje svalovou nerovnováhu, pomáhá nám správně zpevnit tělo a zlepšit jeho držení.
Všem, co rádi zkouší něco nového, doporučuji vyzkoušet cvičení s overbally. Overbally mají široké možnosti využití, jsou levné (jeden lze koupit za 130 Kč), skladné a můžete si je kamkoliv dovézt.Overballem si můžete také podložit židli a sedět na něm v práci či u televize, v autě jím můžete podepřít bedra.Odlehčíte tak trochu své páteři.
Pro cvičení je ideální nafouknout míček do jedné poloviny až dvou třetin. Čím více jej nafouknete, tím intenzivněji při cvičení zvýrazníte balanční polohy, při kterých se aktivuje hluboký stabilizační svalový systém, ale cviky jsou pak obtížnější.

Pro ty, kteří se o cvičení s overbally zajímají více a nevědí, kde hledat informace:

Kupte si videokazetu od Jitky Poláškové Balantes. Seznámíte se s cvičebním programem pilates, který se provádí na podložce právě s využitím overballů.
Videokazetu i overball lze objednat u firmy WEVE- tel. 0417/862013
Nedávno vyšla útlá knížečka se zásobníkem cviků s overbally Cvičíme s měkkým míčem od Petry Dobešové (nakladatelství Domiga
Havířov, e-mail: domiga@volny.cz)
Doporučuji také navštívit specializované hodiny, kde se cvičí s overbally. V Praze nabízejí specializované hodiny s overbally tato fitnesscentra:
Fit studio Bára, Factorypro, Fit klub Heleny Jarkovské,
z mimopražských je to Sport studio Ing. Jarmily Weinerové (Tylova 15, Plzeň), kde probíhá jednou týdně hodina cvičení Ballantes.

Pokud víte o dalších místech mimo Prahu i v Praze, kde probíhají cvičení s overbally, napište na náš email katka@aerobics.cz, určitě je zveřejníme!

Míša

<-- náhled článkučtenost článku: Počet zobrazení: 29053
6. listopad 2001
diskuze

Únava a cvičení

Únavu zná snad každý.Máme ji překonat cvičením, nebo si raději odpočinout?
celý článek --->čtenost článku: Počet zobrazení: 14434
26. říjen 2001
diskuze (1)

DOVOLENÁ U MOŘE S CVIČENÍM AEROBIKU aneb MALÉ OHLÉDNUTÍ ZA LÉTEM

Reportáž z letního sychravého pobytu u moře s cvičením aerobiku z pohledu cvičitelky
celý článek --->čtenost článku: Počet zobrazení: 20422
 
Testy
 
BMI test
zip | exe | swf
BMR test
zip | exe | swf
OTF test
zip | exe | swf
HRmax
zip | exe | swf
První stránkaPředchozí stránkaDalší stránkaPoslední stránka
ISSN 1214-2425
Google [X]