Zdroj: #skip

Sestava, která se dá různě kombinovat! Tohle je I PRO ZAČÁTEČNÍKY. (Verča)

 1.
GRAPE VINE DO PRAVA 1-4 Různě.Paže dáme do roviny s rameny a střídáme na každou dobu:levý loket ohnout směrem doprava, pravé předloktí ohnout směrem do leva.Paže máme stále v rovině s rameny.
 2.
MARCH FRONT 1-4 Děláme mlýnek.
V-STEP S OTOČKOU DO PRAVA 1-4 Levou máme vbok a pravou ukazujeme směr,kam jdeme(do prava)
 3.
MARCH BACK 1-4 Mlýnek dozadu.
 4.
RIVERS DO PRAVA 1-4 Na 1. a 3. dobu dáma pažr nahoru a otevřeme dlaně.
 5.
GRAPEVINE S OTOČKOU DO LEVA 1-4 Paže dáme do úrovně ramen a předloktí vztyčíme směrem nahoru a dlaně otočím vnitřní stranou nahoru.
 6.
LEG CURL NA MÍSTĚ 1-4 Jako při předchozím leg curlu.
 7.
MARCH FRONT -LEVOU NOHOU 1-4 JAKO PŘI PŘEDCHOZÍM MARCH.
 8.
V-STEP S OTOČKOU DO LEVA 1-4 JAKO PŘI PŘEDCHOZÍM V-STEP.
 9.
MARCH BACK 1-4 JAK PŘI PŘEDCHOZÍM MARCH.
RIVERS NA LEVOU NOHU 1-4 JAKO PŘI PŘEDCHOZÍM RIVERS
GRAPEVIINE S OTOČKOU DO PRAVA 1-4 JAKO PŘI PŘEDCHOZÍM GRAPEVINE
 10.
KNEE UP L,R,L,L 1-4 JAK CHCEME
JACK NA MÍSTĚ 1-4 jako když se káče panák a nakonec zařveme huráááá!


Získáno ze sekce choreografie serveru aerobics.cz verze 0.99/2.00b/2002+0.25 (20.8.2019 0:24:40)