Zdroj: #skip

Pro hezký zadeček :-) (Katka)

1.
tap side (low) R, L 4x 1-8 přirozeně
tap side (high) R, L 4x 1-8 přirozeně
jamp tap side R, L 4x 1-8 upažit
jamp tap side tempo R, L 8x 1-8 upažit
2.
step touch R, L 1-8 předpažit, připažit
double plie step R 1-8 vzpažit, připažit
squat 2x 1-8 předpažit
double plie step L 1-8 vzpažit, připažit
3.
ponny R, L 1-8 přirozeně
straddle R 1-4 vzpažit, připažit
straddle tempo 2x R 1-4 přirozeně
V step R, L 1-8 svícen
4.
lunge back (half tempo) R, L 1-8 vzpažit
lunge back, turn 90° R, plie, turn 90° L, squat R 1-8 v bok
lunge back L, R 1-8 vzpažit
lunge back, turn 90°L, plie, turn 90° L, squat L 1-8 v bok

Cvičení je velmi účinné, vezmete-li si na nohy gumičky a do rukou činky. Samozřejmě záleží na pokročilosti cvičenců, to už je pak na vašem uvážení. Sestavu učím postupně - nejdřív 1. a 2. kombinaci, několikrát (2-3x) zopakuji na pravou a na levou nohu. Pak naučím 3. a 4. kombinaci a opět zopakuji 2-3x. Spojím dohromady a několikrát sjedu, to vše při vyšším BPM. Pak už stačí jen přidat gumičky nebo činky, příp. obojí, zpomalit hudbu a můžete začít s posilováním. Aby příliš neklesla tepová frekvence, je dobré opět zrychlit hudbu a bez závaží celou sestavu projet 2x. Užijte si to !! :-)


Získáno ze sekce choreografie serveru aerobics.cz verze 0.99/2.00b/2002+0.25 (21.10.2019 10:15:25)