Zdroj: #skip

AE-Class Workout (Katka)

1.
double step touch R, L 1-8 star
step touch in box R 1-8 upažit, připažit
reverse R 1-4 předpažit, připažit
V step R 1-4 předpažit, připažit
knee up open R, L 1-8 obě stáhnout ke koleni
2.
výpad vpřed front R, L 1-8 předpažit
ponny back R, L 1-8 přirozeně
straddle 2x R 1-8 přirozeně
grapevine R, L 1-8 R upažit, L upažit pokrčmo , prostřídat
3.
leg curl front R, L 1-8 biceps
kick back back R, L 1-8 triceps
lunge back R, L 1-8 předpažit
lunge back double R, L 1-8 předpažit

Choreografii naučím, sjedu 3x na pravou a na levou stranu při aerobikovém tempu. Na kotníky nasadíme gumičky, zpomalím hudbu a opět jedu 3x na pravou, na levou stranu. Případně můžeme přidat ještě činky a znovu zopakuji tak 3x. Mám-li pouze Ae-class, posiluji až na konci hodiny. Pokud mám 1,5 hod intervalový trénink, střídám 5-7 min aerobní intervaly a stejně dlouhé posilovací bloky. Přidávání zátěže zůstává stejné.


Získáno ze sekce choreografie serveru aerobics.cz verze 0.99/2.00b/2002+0.25 (20.8.2019 0:56:35)