Zdroj: #skip

Proč ženy nechodí do posilovny...

Už jste se někdy zamysleli nad tím, proč taková spousta žen nerada chodí do posilovny? Pokud si chtějí zacvičit, raději zajdou na aerobik, i když jim mnohdy nevyhovuje styl cvičení, instruktorka, monotónnost, prostředí či doba a navíc často ani nevidí výsledky na svém těle.
Přesto mají spoustu argumentů, proč občas nezaměnit aerobik za posilovnu, např. 

„Při posilování mi narostou velké svaly“. 
„Je tam převaha svalnatých mužů, před kterými bych se cítila trapně.“ 
„Budou mě bolet všechny svaly.“ 
„Budu tam muset strávit spoustu času a toho nemám nazbyt.“
atd....atd...

Už jste takový výmluvy slyšeli nebo dokonce sami použili? Pak si zopakujme, co už na těchto stránkách bylo řečeno: M. Lounková, profiinstruktor aerobiku: „…cvičení v posilovně je ideální pro vyvážení aerobních sportů. Aerobní aktivity jako je např. běh, aerobik, jízda na běžkách či jízda na kole sice zlepšují naši fyzičku, ale nepůsobí rovnoměrně na rozvoj svalů. Zatěžovány jsou při nich hlavně svaly dolní části těla, horní část těla je však bývá často zanedbávána. Chodit do posilovny tedy nemusí znamenat budování objemných svalů, ale spíše zpevňování těch svalových skupin, které máme oslabené. Správné a vyvážené posilování slouží nejen k odstraňování svalové nerovnováhy z jednostranného zatěžování svalů při sportování a zaměstnání, ale také jako prevence jejich vzniku. Jako další možné cíle tréninku v posilovnách si pak samozřejmě můžeme stanovit také nárůst svalové síly a vytvarování našich problematických partií…“.

Tak co, ještě pořád váháte, zda jít do posilovny? Léto je tady a vaše postava pořád ještě nemá ideální parametry? Zapomeňte na diety, které na delší dobu stejně nikomu nepomůžou, zapomeňte na stud, popadněte kamarádku či přítele a najděte si ve svém okolí nejbližší posilovnu. Létu v plavkách zdar!


Získáno ze sekce články serveru aerobics.cz verze 0.99/2.00b/2002+0.25 (29.9.2020 0:11:55)